Saturday, March 24, 2012

Kecewanya aku

Keluarga? ye kecewanya aku pasal aku mcm orang sebatang kara, tanpa seorang pun keluarga dlm hari hari aku, mungkin disebabkan tu sume org amik kesempatan untuk curi masa aku pada hujung minggu dan aku tak boleh bg alasan BALIK KAMPUNG untuk cover ketidakhadiran aku, mmg aku tak penah kisah pun pasal dah setahun aku duduk sorang2 and takde sorg pun keluarga aku yg hadir hulurkan pertolongan dan semuanya hanya tahu cakap je, SEDIH, coz u know why? i survived when u guys abandoning me

Kawan2? lol, lg sedih, kalau mse aku takde kemampuan takde spe nak contact aku ke ajak berjimba bagai, tp tatkala dorg nampak je aku dah beli kete, statement yg keluar ialah "Apa Guna ade kete kalau tak jumpe kitorg, bile lagi nak merasa kete baru ko" listen up sucker, i bought car not for u, and u dont even spend even RM1 to help me to pay for my monthly fee, so u can just suck up ur pathetic lives and live ur life as if when i have nothing, coz u know why? i survived when u guys abandoning me

Kerja? still feels like being a pushover, sebab ape? i never say no, sume keje aku buat, pastu nak sindir2, jangan fikir aku takde maruah, knowledge bersepah2 pasal empathetic understanding la, effective listening la, but u know what? u guys suck! tahu ckp je tak tahu buat, ko bg aku satu je company ataupun sesape kat luar sne yang sanggup datang malam hari ahad kul 2.30 pagi untuk buat proposal kat ofis for nothing! hanya gaji basic n takde benefit langsung, n keje tu bukan KPI aku langsung pun, one day if i see better offer i will gladly say goodbye to all of u

diri? kecewanya aku sebab aku sentiasa keseorangan, kengkadang bile dok sorg2 tu mcm2 suara aku dengar, suara yang suh aku sabar, suara yg suh aku buat jahat , suara yg kutuk2 aku, n kekadang buat aku takut sgt kalau takde peneman, sekarang cume NADNOD je yang 24jam sehari bersama aku, n bile time2 mcm ni, tunggu die baas mesej lambat 10 minit pun da boleh buat aku takut sgt. aku pun da jd sgt menyedihkan.


Terpaksa harungi hari-hari, aku sebagai aku

No comments:

Post a Comment