Sunday, July 22, 2012

Selepas Setahun ko Masih mcm tu

dah setahun aku bg peluang kat ko nak perbaiki hubungan ko ngan aku atas ade setebal benang hormat lg aku pd ko, tp ternyata ape yg aku rse setahun dulu mcm aku ckp kat ma, buluh tua yg menanti patah nak dibentuk mmg sia2,tapi setelah masa demi masa hatiku lembut jugak tp ternyata ianya hanya akan memakan diri aku dan mmg nyata semalam dan kelmarin ia makan diri aku

disini hari ni aku katakan, dan kalau aku dah tekad aku mmg nekad, ko sepatutnya tahu

pertama, apa pun terjadi pada kau aku taknak dan takkan ambik tahu sebab tu pilihan ko
kedua, ko ckp aku serabutkan ko setiap kali aku balik rumah, well guess what? hidup atau mati aku taknak tengok muke ko lg
ketiga, apa aku buat skang bukan atas dasar kebencian,

seperti yg aku selalu ckp dlm kuliah2 aku, kalau ade suatu masalah yg mengakibatkan stress dan takde jalan nak diselesaikan, well move on, berhenti lakukan perkara tu, walaupun ko dan aku ade pertalian dgn ini aku nafikan pertalian tu sebab ko mmg tak penah lakukan tanggung jawab ko sebagai ko selama aku hidup dan harini aku bgtau ko, aku dah malas nak kisah pasal ko

Jaga diri Ma dan Adik2


No comments:

Post a Comment