Thursday, March 25, 2010

Save me!!!!Taengoo!!

Rasenye perkara ni terjadi tahun lepas(jun-july 2009), waktu diHostel, setiap pagi, waktu free2 atau pun nak Tido, teman tido aku(?) iaitu Tan Seri Mudzaffar akan memekakkan telinga aku dgn lagu2 Korea yg mane akhirnya membangkitkan kemarahan aku. Ibarat sebuah bom yg dijatuhkan dari kapal perang aku menuju kearah dia, baru je aku nak marah dgn ayat ni *ape yg ko tgk ni settaaaannn* yg mane ianya da beratur kat soundbox aku dan tunggu giliran nak kuar je die dgn selambanya pusingkan laptop die mengadap aku, tetiba aku ternampak!!!

Kim Taeyeon


Dan bila aku sedar je aku dah terjebak sekali dalam kancah permainan Mudz ngan sidekicknye Piqi Bon-Bon.Hari-hari berikutnye kaki aku pon dah join dorg sume melayan Music2 Korea yg tak mendatangkan masalah langsung lam hidup aku Pasal aku pun da lame layan Music2 asing ni Macam dari Japan(Yui,Flow,Wada Kouji,Issa), US(A7X,Metalica,Paramore,Coldplay), China(Lai Meng, Aaron Kwok, Kelly Chen) Dan Terbaru dr Korea(CNBlue,SNSD,SuJu)

Tapi Pasal Minat aku nak ambik tahu pasal bahasa org asing ni yg bawak aku lg obses ngan Semua ni, kalau setakat nak ckp english, japan,cina(kantonis) dan korea sket2 tu aku rase da boleh la.

tapi no 1 skang ni mmg aku sangat x 10 obses dgn Taeyeon *selamatkan aku kawan2*, tengok muke die pon aku da bleh tersengih2 mcm org tak betul and aku jdi berdebar semacam jer. sehari tak dapat tengok da bleh wat aku sangat panas yg mana aku mandi pon air tu jadi wap.. huhuhu...

nasib bek la skang ni kat Astro ade channel KBS so terubat la sket gila aku tu, walupun tak dpt tgk Taeyeon pon aku selalu jgk dpt tgk Housemate die Mcm Sunny,Yuri(get well soon!!),Tiffany ngan Sooyoung.Tak dapat Tgk orgnye dpt tgk org rumahnye pon jadila.. pendek kate.. aku sedar aku dah gila. semua ni salah korang(mudz ngan Piqi Bon-Bon)


1 comment: