Wednesday, September 5, 2012

Kamen Rider, One After Another

Dah berbelas tahun aku hidup dgn Cite Kamen Rider aka Masked Rider aka Suria Perkasa Hitam ni,

tapi dr aku kecik, aku sekolah rendah dan sekolah menengah, dan akhirnya sampai kerja ni aku still minat haha,,

dan skang dlm laptop aku ade lebih kurang 50Gb cite kamen rider,

dan collection terbaru yang aku ade ialah kamen rider fourze ini iaitu yang edition ke 40 tahun keluarga kamen rider,


Dan september lepas fourze da habis dengan 48 episode dan digantikan dengan Kamen Rider Wizard!



aku rse mcm design die kelakar sket tp mase lawan dia agak Badass!

tapi Tuhan segala Badass dlm siri kamen Rider is of course,


Kamen Rider Kabuto - Tendou Souji-Sama!

Yahahahahaha.... akan meminati dan terus meminati!

No comments:

Post a Comment