Thursday, September 13, 2012

What have i gotten My Self Into, Whats With Everybody?

aku tak paham apa dah jadi sejak2 lepas raya ni, aku perlukan penjelasan, kenapa semua orang berkelakuan mcm ni? aku paling tak paham kalau ape yang org tu ckpkan tak sme macam ape yang die buat, sebab masa aku memula sampai kat sini everybody seems so professional and such, but skang the atmosphere is so different

lets start over top,

aku sgt berterima kasih sebab bg aku duduk bawah kepak korang and aku kagum dgn mcmmane professionaliti korg tapi by the times comes now korg sume dah berubah, tempat keje dah bertukar jd tempat personal warfare antara korang, dengan permainan2 yang aku rse tak perlu

ckp jgn maen telehati, jangan berprasangka, tapi ape yang korg buat skang? aku tau ade something wrong tp jgn maen hint hint je aku tak phm, itukan telehati????? from all the people here i expect u will knew me better, guide me, u knew me since i was a baby but no, u let me go to ur friends and sadly to say, i suffer on how u treat me nowadays, and if i got a slightest chance to get away from u, trust me i will, coz u doesnt keep ur promise, to train me, to nurture me, to guide me, all u've been doing is beating my emotion around.

sorry, if im upset i do speak english

the other one, i make my vow to learn, to be guide and to be taught, but now i dont know what to do anymore,

i just going to get what i want here and after that im going outside to the world

No comments:

Post a Comment