Monday, April 5, 2010

Beautiful Save by Taengoo

Semalam hari aku bermula dengan bagus sekali,, bertolak dari rumah walaupun lewat tapi dapat mengelak peak traffic jam kat Sg Plong, Sg Buloh ngan Damansara. Masuk keje pun dgn mood CEO ngan MD bagus semacam je buat aku semangat nak wat keje sket la,,

lam kul 4 ptg yg aku diBuzz oleh kawan lama aku Arysa, tetiba je dia tulis PENIPU!!!, lol,, aku pun tanye la die pehalkan,, setelah interogattion berjalan baru aku tau yg die baru lepas Clash ngan Pakwe die dan disebabkan aku sorg je kwn YM die yg online aku la jadi mangsa die,,

aku balas setiap msg die dgn mood yg tenang(on screen) tapi sebenarnya hati aku terbakar tak ingat punye,,
betul kata Karam Singh 'terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yg tahu" .. haha
pastu Arysa soh aku topupkan die,, lol,, dgn gaji tak dapat lagi,, dgn maintainance Ara yg semakin byk aku mmg takleh tolong la,, so die antar lg sekali "PENIPU!'..
aku pun terlelap dgn hati panas je kan?

pagi ni aku dgn extremely blurnye pegi ofis dan bukak je Computer mood aku terus berubah mcm biasa balik bila ternampak gambar wallpaper computer aku yg seperti post sebelum ni.
lol, dgn aku mulakan hari aku dgr lagu CNBlue (Wetoriya) aku dah kembali kepada asal,,

never fail tuk wat aku happy,, tu Power yg ada pada Dia.

so aku invite korang ,join aku,, hahaha

Rico Ridzhuan Rozaidy

No comments:

Post a Comment