Thursday, April 1, 2010

Banyak main RPG buatkan aku Sistematik?

Aku berfikiran Sistematik, ya Sangat2 Sistematik,,
jadi aku tak tahu ni Kelebihan aku atau Keburukan aku,,

If korang rapat dgn aku or kawan lama dgn aku korg akan perasan bende ni
*credited to Zuhair coz u make me realised this Bro!*

1st skali, kalau korang berjanji nak jumpe dgn aku, jgn bg aku nombor such as Pkul bpe nak jumpe sbb walaupun ridiculous aku akan berada kat situ tepat pd nombor yg korang janjikan, kalu korang lambat (kalu skit2 takpe la) aku akan trus panas hati, jd jgm bg aku nombor kalau korang takleh tepat sbbnye aku systematik.

ke 2, planning sesuatu(group work or camping or kerja), aku akan buat sesuatu tu mengikut urutan, first come first, second come second, dan dlm hidup aku theres no such this as Plan B(spontan), Plan B aku akan aku rancangkan trus sampai ade beberapa Backup Plan (note to Abg Tee, Abe Dan Muz on Assgment Submission Tragedy), walupun rancangan awal gagal, last2 berjaya gak kalu bekerjasama, and if u are in group with me tapi tak menyumbang ape2 aku tak kesah, jgnkan korang lg menserabutkan plan2 sedangkan korang tak contribute pape krg just ringankan beban yg len dgn sokongan moral je, thats better, dan aku tak buat sesuatu backward dr sepatutnye Sbbnye aku Sistematik.

ke 3, Hidup aku jgak sistematik, time Sekolah, bgn kul 6, gi sekolah kul 7, stat bercakap kul 8 and so on, and guess what, hari2 aku akan mcm tu dan hanya akan berubah if environment berubah, (masa aku kat asrama, hidup aku stat kul 12 malam)

Ke 4, keSistematikan aku ni byk mendatangkan masalah pd Kawan2 aku membuatkan mereka menjauhkan diri dari aku, hahaha..

Ke 5, aku jugak tak men game2 yg tak RPG and lame mcm Lumba2 or tembak that is from Act Genre, sebab itu tak mencabar kesistematikan otak aku

Kawan2 gamers aku,
Game RPG yang dah aku settlekan
1. Final Fantasy 1 sampai 13 (habiskan 1-10, VII Dirge of Cerberus)
2.Valkyrie Profile Lenneth, Silmeria dan Covenant of the Plume
3.Devil May Cry 1-4 , no 4 je tinggal
4.Suikoden 1-3
5.Chaos Legion
6.Wario and Mario RPG
7. Megaman X 1-8, Megaman X command Mission
8.Castlevania Symphony of the Night , Lament of Innocence
9.Chrono Cross , Chrono Trigger
10. Dot Hack 1-4 (3 lg tinggal)
11. God Of War 1-2
12. Phantasy Star Online(PC)
13. Digimon World 1-4 , Dusk, Dawn
14. Megaman Zero 1-4
15. Megaman ZX , ZX Advent
16. Pokemon(dr Green hingga Platinum, means Semua)

sume bende ni dah berjaya Pollute smpi kedalam pemikiran aku, lol,,

No comments:

Post a Comment