Thursday, February 23, 2012

Akhirnye Aku Dpt Makan Ketam!!!

aku da lame tak makan ketam yg sedap, tp mlm semalam selepas berbulan2 aku menahan sabar dan akhirnye aku dah tak sabar lagi, aku pergi ke MOHD CHAN ABDULLAH KELANA JAYA untuk mencekik!

Yeahhh, akhirnye aku dpt gigit die, aku mmg da lame tak puas hati dgn die sejak aku nampak die usha panas kat aku kat bawah jeti Pangkor hari tu! die tak dapat lari lagi!

Kat dpan aku ade gadis, sgt comel, tp persetankan sume itu, aku lebih suka ketam Masak KamHeong ni!

Ade tiga Ekor ketam, Ayah Die, Makcik die dan Abang die, sume aku makan sorg, skang dorg da sgt happy dlm perut aku dan aku pun happy :D

Ida da ngeri sgt da tgk aku makan bersepah2, sorry la dik, takdenye aku nak cover hensem hahaha, janji aku kenyang


dan dua org gadis yg menemani aku makan malam ialah Cintaku Syg Nadnod dan kwn baiknye Idadidudode:)

Janji aku dpt Ketam:)

No comments:

Post a Comment