Sunday, April 15, 2012

REIKI-Light Vibration Therapy Advance Level Class

aku adalah seorang Reiki Practitioner, apakah itu reiki?

Rei=Alam Semulajadi , Ki=Tenaga, so basicly, tenaga alam semulajadi

segala sesuatu lam dunia ini terdir dr tenaga, jadi kita manusia, mengikut research saintist Isaac Newton, badan manusia adalah satu prisma sebab badan manusia terdiri dr 70-80% air.


Prisma ni apabila dialirkan satu cahaya putih, ianya akan biaskan cahaya tu jadi tujuh warna pelangi dan air h adalah prisma sebab tu lah lepas hujan kita nampak pelangi, jd saintist dah mendapati manusia ialah prisma, dan apabila cahay matahari memancar kearah manusia maka terbentuklah tujuh warna ni tp bukan dalam bentuk visual, hanya dlm bentuk tenaga,


Lokasi2 pusat tenaga dlm badan manusia adalah diwakilkan dgn warna2 berikut dan chakra adalh tenaga ye, bukan Naruto! :D

Indahnya tubuh badan ciptaan Allah sebagai prisma, badan juga boleh digunakan sebagai medium penerima dan pemancar tenaga, Menggunakan tapak tgn, sebab rekabentuk yg mcm antena tu mmg ade fungsi die,

dengan menggunakan tangan, kita boleh menerima dan memancarkan tenaga


So Reiki ni da simplifiedkan oleh Bos aku SIFU MIRZA - u can google his name, and Reiki kami hanya ade 2 step mudah

jadi dgn tahunye 2 step tu dan transfre lah energy pada org yg memerlukan,




Renesas Semiconductor Banting adalah sebuah kilang yang mempunyai lebih 40 org Reiki Practitioner level Advance menunjukkan demo melegakan migrain seorang org awam.

jadi aku selepas dinaikat pangkat ke level advance, membuat satu ujikaji nak menarik negatif energy dlm badan aku yg dah lama aku sakit iaitu berdekatan rusuk kiri aku, so nak visualkan bentuk energy tu aku gunakan telur dan selepas meng-reikikan diri aku sendiri dgn menggunakan telur, ni aku dapat walaupun agak keterkejutan aku,


dan setelah darah ni kua dr badan aku , aku rse kurang sket sakitnye, tp kene buat lg dua tiga kali smpi habis sume aku tarik kua.

aku rse ape aku tulis korg tak phm so kalau krg tak paham aku rela buat crash course untuk korg ttg ape itu reiki dan ianya percuma.

kenapa aku nak kongsi sebab ni sume ilmu Allah, bukan hak aku, aku akan cuba sampaikan kalau ini boleh buat kebaikan untuk sume org :D

No comments:

Post a Comment