Thursday, August 26, 2010

Bende2 yg tinggal Memori kat aku dan sampai bila2 aku takkan lupekan

_1st bicycle, my late Tok Bah beli, Kaler purple dgn tayar span purple gak, pakai smpi darjah 2
_2nd bicycle, Abah beli pakai sampai patah 2
_A recorder(flute), aku ade 2, satu untuk wat main2, dan satu untuk competition
_A super Digimon( shaker) hahaha
_Game Boy Ahmad Shukri ( warna purple n transparent, 1 0f a kind)
_Pensel Shaker kaler Biru super Grip edition, Aku jumpe kat skolah
_A tamiya (Horizon Model) , aku modified Chasiss die sampai ada Wing
_Wing Gundam Zero Custom MG (original) Abah terpijak, patah, hahahak
_Kereta Kancil Merah Cikgu Fiat (masuk lam lubang)
_Kereta Kancil Putih Cikgu Zulina (Horror)
_1st Guitar (kapok) *masih digunakan*
_Handphone- nokia 3310, 2100, samsung Blue i, True i, SE S500i, Nokia 6100, Nokia N95 8gb , and SE k800i- coming soon SE SATIO
_Kunci Ara dan Batu yg ku ukir i (heart) Ara.. hahaha
_Knitted Cap Mira *dah ilang*
_Strawberry Plush *aku jgekan tuk org je*
_Guitar Ibanez GIO yg aku dpt dr cool fellow kat WWW

*malas aku nak taip lg*

No comments:

Post a Comment