Monday, August 9, 2010

Kolam Ikan Abah Aku



Kos: Tidak diketahui
Barang2: Separuh kampit simen, satu cangkul, baldi, air secukup rasa, dan pokok2 hiasan

Kolam ikan yg ala kadar ni telah didesign sendiri oleh Abah aku dan Engineering Drawingnye dilukis oleh aku dgn menggunakan anak kunci pada permukaan rak kasut yg mana Ma aku bertindak menyuruh aku memadamkan drawing yg amat agung itu, last2, Abah aku membeli Rak Kasut baru. Setelah Mood timbul, kerja2 mencangkul dimulakan, korek nye korek nye korek, dan Abah aku dah mula bancuh simen ngan pasir sket,, pastu dengan alakadar je bentukkan kolam tuh, pastu aktiviti beli ikan lak,, 4 ikan karp, 4 sepat silver, 4 angelfish, cukup, pastu Ma lak kate nak wat fountain la pulak, so, Kami gi la survey dan dapat la cr fountain set yg mcm dlm gamba tuh

Walaupun kolam ni ala kadar je, kalu ari ahad, aku dok tgk ikan kat sini still gak release tension, and jiran2 pun dtg release tension kat dalam pagar umah aku, APAKAH betul la

3 comments: