Thursday, January 20, 2011

Keje keje keje dan Aku 2011

after setahun aku keje ngan construction company as 1 wide multitasking guy that runs over from account to engineer, ,, sume bende aku buat, last2 aku serabut aku trus throw 24jam punye notis resignation letter, pade 12 januari aritu, dan dlam beberapa hari aku tanam anggur, aku kuat searching keje yg in dan out die 1 way je, maksud aku kurangkan multitasking dan layed back sket la,, and aku diterima keje kat SCA pade 17 januari as a Business Development Executives, the job is straight forward and it let me to lay my back, so perfect la, Alhamdulillah

tp skang ade 1 Prob, aku dr Kasual kene tukar jd Formal,

everything , start dgn cre bercakap, duduk , jalan sume, yg aku paling takleh tahan ialah dressing seorg executive, lol, all my life bende kasual yg aku pakai cume uniform sekolah je, aku benci butang byk2.... tp no choice, kne buat jugak, so aku kene kua shopping untuk pakaian keje, slacks, baju kemeja n Ties! definitely ties, sebelum ni aku mmg ade masalah lam matching colour so, aku perlukan bantuan, :(

Help Me!!!

Hesti Darwina _ Mira Shahidan _ Rosliza Nengsi _ Atiqah Damhuri _ Almas Liyana

U girls call me as soon as u read this piece, i need u all
i trust only girls for fashion, all my guy fren are fashion Terrorist , including me!

No comments:

Post a Comment