Tuesday, December 20, 2011

Bezanya Aku Dan Ko

Aku?
Bekerja, Sara diri sendiri, Zakat bayar sendiri, tak ganggu hidup orang, aku cakap ape yang aku buat, aku hidup sorang pasal aku tahu takde spe pedulikan aku, aku da buktikan sape diri aku , aku da masuk dunia realiti dan orang terima aku, aku tak mengata orang, aku berfikiran positive, aku sedaya upaya bersangka baik, aku pandai bawak diri

Ko?
Belajar, duit makbapak bagi,zakat bapak ko bayar, suke ganggu hidup orang, cakap besar tp habuk pon tarak, hidup konon ade geng tengok nanti ko susah awek ko jugak kuar duit bayar helmet, ko tak buktikan ape dgn mulut longkang ko, ko masih diawangan dengan imaginasi ko dan orang benci ko, ko mengata memfitnah orang even awek ko, ko berfikiran negative dlm mata ko ko la tuhan, ko suke bersangka buruk, ko tak pandai bawak diri silap haribulan kelongkang ko,

kesimpulan, Ko menyedihkan, orang mcm ko ni boleh je berubah kalau nak tp aku disgust gile tgk muke ko, huhhuuhu, Doa byk2 kat Allah je la suh bukak hati ko tu, n suh ko sedar ko tu Umat Baginda Rasulullah, kalau zaman Baginda, orang mcm ko ni mmg da kene pancung dah pasal munafik :)

YaAllah, Bukakan la hati Hamba mu ini, :) Ampunkanlah aku YaAllah Kerana Meluahkan perasaan Amarahku,

1 comment:

  1. aku dah tag kau kat blog. sila jenguk ya bro :)

    ReplyDelete