Sunday, December 4, 2011

Gambang Resort City and Jabatan Standards MOB

Bertempat kat Gambang Kuantan ni la last project aku untuk tahun ni as Facilitator and Trainer untuk Jabatan Standards Malaysia, as the years go by,:)

Da setahun aku bekerja di SCA ni, mmg byk development pada syarikat, dr SCA da berkembang jd Baitulummah dimana SCA hanya jd satu subsidiaries sahaja, development ni mmg dijangka akan pesat dengan pengambilan lebih kakitangan

Development, as for me, :)

Gain weight, more knowledge and more self control

Tahun 2012 adalah tahun aku, ye, aku akan belasah habis habisan market segment and akan belasah habis habisan training dan serasa aku, dlm thun ni, aku da attend lebih 56 training yang berlainan dan lebih 112 hari training, dan cara aku beljar adalah on the job training,

semakin aku bersama company ini semakin mendalam kecintaan aku, :)

inilah dia yang aku cari,



Peserta Latihan Jabatan Standard Malaysia

No comments:

Post a Comment