Sunday, December 25, 2011

Taggers Taggers

Sebabkan Si Sheila Salim ni membuat permintaan untuk aku buat bende2 leceh ni, takpe, aku pun sedang bosan jadi mempersembahkan la *sendiri tepuk tangan*


Sila baca syarat2 di bawah untuk reply tag ini :-

  1. You must post this rules
  2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  3. Answer the questions the tagger sets for you in their post and create eleven new question for the people you tagged to answer.
  4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  6. No tagging back!
  7. No stuffs in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU READ THIS" you legitimately (a.k.a really, trust, will all honestly) have to tag 11 people.

11 Perkara Tentangku

  1. Nama Rico bermaksud Ridzhuan Ini Cool Orangnye, sesiapa yang panggil aku Rico sekaligus mendoakan aku which is aku rse hampir 80% kawan2 aku
  2. Bekerja sebagai Head of Training Management Division di Strategic Corporate Alliance Puchong , Company Industrial Training dan aku juga seorang Penceramah Bebas
  3. Aku Paling tak suka makanan pedas, kesejukan dan orang bodohsombong
  4. aku anak sulung dr 3 beradik
  5. aku gila kereta , aku tak pandai pandu perlahan
  6. aku rase dlm sebulan 20hari++ aku tido dihotel, resort, atau chalet atas sebab kerja
  7. aku suka merantau pasal aku hidup dalam keluarga nomad
  8. aku peramah, tapi silap haribulan kau akan kene ceramah
  9. aku suka memasak, main music dan paling penting Gundam and Kamen Rider!
  10. aku suka kucing, hamster, arnab and sugar glider, aku ade kucing nama Tom yg dah aku sekolahkan, dia dengar kata aku
  11. aku sangat sayang dan cintakan nadnod aku *malu*
Jawapan Soalan Sheila Salim

1) Berapa tempoh perkenalan antara kita?
- aku rse mse umur aku 15 dan kau 14, Tahun 2004, Dah 7 Tahun

2) Siapakah pasangan yang paling lama bercinta dengan kamu?
-Nadnod sy Lah, yang Nakal *gelak kekeh2*

3) Lepas habis study, nak terus kawin ke sambung lagi pelajaran?
-Berkerja,Kahwin kalau perlu Sambung Belajar

4) Dalam banyak2 kawan, siapa yg annoying buat kamu?
-Aku tak penah simpan org2 annoying as Kawan aku

5) Pilih cinta berdasarkan rupa @ wang ringgit?
-Suke hati aku:) Aku sentiasa ada pilihan

6) Jika diberi pilihan, antara Kenny Rogers dan Michelle Jackson, suara mana hebat bagi kamu?
- Ramli Sarip

7) Port outing mana sentiasa jadi pilihan kamu?
- Kemana pun boleh, sebab tempat tiada apa bg aku, tp aku yg akan buat tempat tu best, hahaha

8) Zaman sekolah atau zaman dewasa lebih kamu rindui...
-ofcourse la zaman sekolah tanpa beban sara diri

9) Biasanya, hari minggu kamu di rumah @ hang out dgn teman?
-kerja atau Keluar ngan Nadnod atau Kawan2

10) Sudahkah kamu mencapai hajat yang kamu inginkan..
- So Far masih hajatkan sebuah kereta baru

11) Berapa besar pengorbanan yang kamu boleh lakukan semata-mata untuk bahagiakan kedua ibu bapa?
- malas aku nak jawab soklan ni, aku anak yang jahat :)


Kene Jawab Soalan Aku Pule :) Please
  1. 10 Perkara tentang aku yang korang suka
  2. 10 perkara tentang aku yang korang tak suka
  3. perkara yang paling korang ingat tentang aku @ bersama aku
  4. apa yang pernah aku lakukan yang paling gembirakan korang
  5. apa perkara yang pernah aku buat korang sedih
  6. first impression korang pada aku
  7. perkara yang korang nak aku ubah, yang korang rse salah
  8. apa Dream@cita2 korang?
  9. apakah pengalaman yang paling menakutkan bg korang?
  10. kalau ade perkara yang korang rse nak aku buat untuk korang, apakah itu?
  11. korang adakah no telefon aku?

now, the nominees are?
  1. CikNadnodkusayang
  2. Still, u have to answer Sheila Salim
  3. HudaMooShook
  4. Jazz the Wonderwoman
  5. Cik MiraBam
  6. KimJaeHyun
  7. NinaTheSlempet
  8. Easy-One-Fow-Z
  9. ALMAShimaro
  10. CeritaPompuanBesi
  11. MrTypical long time no See

Thats Alll, Gracias :D

1 comment:

  1. Aku dah balas. Mari skodeng.

    http://princessofhemp.blogspot.com/2011/12/tagged-by-rico.html

    ReplyDelete