Sunday, June 17, 2012

Mengecewakan Kawan

aku paling tak suke kalau bab2 kawan2 nak berpecah belah ni, serius aku rse yg aku malas nak amik port n korg akan engravekan satu reputation tak baik ttg diri korg lam hidup aku,

mcm ade stu mamat yg bajet good2 dr zaman sekolah dulu, setelah memberakkan kawan2 yg lain dgn tak rse bersalah muncul balik mcm takde pape yg berlaku, berdepan ngan aku rse mcm nak shoot je muke die

kau, bukan kita tak penah bincangkan pasal ni, byk kali dah, senjata ko menangis aku tau tp mmg sekarang waktu yg tepat untuk ko menangis sebab ape yg ko buat selama ni bodoh gile , berapa byk masa habis? berapa byk duit habis? berapa byk kekecewaan yg ko dpt, takkan takde stupun dapat sedarkan ko kwn? sume bende nak buat pasal die, dah die tak nampak keikhlasan kau n aku rse de rse ko tak cukup bagus untuk die, why dont u just move on?

kau, dlm byk2 barang lam dunia ni ko nak jugak brg kawan ko, aku tak paham apakah dunia ko kecik ataupun otak ko sempit yg sampai ko bertindak mcm ni, ko mmg memberi makna baru prkataan CLUELESS lam hidup aku coz ko belum study dulu sesuatu perkara tp ko men rembat je, aku kecewa dgn mengetahui apa kesudahan sesuatu perkara itu tp kau tetap lakukannye, n aku tak nampak kemurnian tindakan ko ini tp aku cume nampak profession ko sebagai penjual ikan sgt bereputasi, kalau sekali aku nampak ko cross org aku rse suatu harri nanti tak mustahil ko akan cross aku pulak.

kau, ckp lain buat lain, segala pergerakan ko aku dah bace , mmg la kenal ko tak lame tp kehidupan ko aku dpt selam coz why? its typical, ramai lg kwn2 aku mcm ko ni n segala tindakan yg korang buat hanya akan mendatangkan kekecewaan, sebab kau pun suke jual ikan, n kau tak tahu whats first thing first, depan aku kau ucapkan perkara yg matang2 tp mmg akhirnya hanya tinggal ucapan je pasal ape yg kau buat tu tak matang langsung, n bukan caranya beroleh kebahagiaan dgn membunuh .

kau, haih, apa lg keriakan yg nak ko tunjukkan pada aku, kau kenal aku lame, sgt lame , kau mengajak org kearah kebaikan, tp kau beramal dgn keriakan, dan keriakan kau tu terpampang dgn setiap ucapan yang kau sebut dan setiap ape yang kau tulis kat wall kau, tp no wonderlah, dr dulu ko mmg seorg gipang, and which is aku memerhati, ko lalai dgn setiap tugasan kau, kau salah guna kuasa, kau pengecut dan akhirnya kau nak berseru supaya org mengikuti kau? so tgk dunia kau sekarang? dibenci, n jgn ingat kami tak nampak diri sebenar diri kau , dan dr dulu smpi sekarang kau menyedihkan

kau, dah dua tahun aku tgk takde ape perubahan dalam diri kau, yg tinggal hanya ckp je, tp mmg kau ckp aku dgr, aku ade mata jugak, aku tgk tindakan kau adakah parallel dgn apa yang kau ckp ataupun tidak? ya, ianya tidak,, kau satu golongan yang aku panggil Bang Mas , n org mcm kau ni kalau diberi masa 10 tahun pun mmg kat situ je hidup kau, takkan ada yg berubah,
samapaikan aku takde mood gile dah nak bercakap ngan kau walaupun duduk semeja

...............................................................................................................................................

takdela nak ckp aku ni bgus sgt, atleast aku buat bende PK dulu, aku ckp aku PK dulu, aku nak puaskan hati aku pun PK dulu, ko boleh tgk hidup aku, n ko boleh tgk hidup kau, n kau boleh salahkan takdir kalau kau tak nampak sume bende ni berpunca dr kau dan kau sahaja

No comments:

Post a Comment