Sunday, October 24, 2010

Apakah?? Part 5

Lokasi: None other .. The Psycho Lair Restoran Sri Indah

LAst time i was here adalah sebelum puasa aritu, lepas bayar saman trafik kat selayang kul 11.45a.m td yg mne kesalahan aku ialah speeding depan Desa Coalfields, aku tetiba lapar, err.. aku pun pegila restoran saiko tu, masuk je lam restoran, Makcik tuh jerit, BEEENNNNNN!! lame nye tak nampak! ... APAKAH?? aku pun awkwardly angkat tgn smbil ckp, "hai, makcik" pastu die mula berseloroh, "kau ni Ben , lame tak dtg kedai makcik, byk lauk yg tak abis, hari2 makcik gi pasar masakkan tuk ko, tp tak dtg2," err.. customer die sume dah pandang2 aku dah, bukan sebab aku ni kacak tp sebab makcik tuh buat cite dongeng melampau die, haha, dah abis makan die kira leh lak rm5.10,, seposen??? hahaha, aku pun pegi la kat kaunter, tp takde org, aku pun mcm bese, jenguk la belakang kaunter tu sebab aku mmg ade pengalaman belakang kaunter ni, hahaha, tetiba aku ternampak makcik td tgh jawab tepon kat bawah Kaunter, APAKAH?? hahaha, kedai tu da la kedai die, die bos, kenapa die perlu menyorok smpi mcm tu skali, hahahak


Dah la td Polis Trafik tuh tye aku, Ayah awk polis ke? rse mcm penah tgk muke awk ni, aduiiii,,, tah zaman bila family aku ade yg polis pun aku tak tahu, so aku jwb ngan spontan, Takdela Encik, hensem sy leg dr beliau, errr...

No comments:

Post a Comment