Monday, September 6, 2010

Bye Bye Rawang and Hello Gemas

Kundang project dah siap, well most of it, and the Templer park U-Turn pun 90%, other than that, Sungai Choh and Ijok Interchange pun da setel, so wat pe lagi aku bersimpuh di Rawang ni? so aku aku mintak dgn bos untuk ditukarkan ke Gemas Negeri Sembilan, tempat tu baru je site clearing so aku rse mungkin project ni akan ambil masa 3-5 tahun flat, so it seems nice,

Once again aku akan berjauhan ngan family, ngan kwn2, ngan org yg ku syg tp as myself, aku kene kuat dan aku harap mereka juga kuat, dan as for Gemas, yeah, bia ni jadi projek aku, aku da stat check tender dan BQ so far theres no problem so im going in,

Raya Tahun ni mungkin agak suram sikit pasal aku mmg da takde energy nak happy2, a lot has happen, aku cuba tuk lupakan die tp dalam bilik tidur aku 80% adalah barang2 die, so i cant help it to think of her kalu aku duk berseorangan, hahak, but i gain my senses about 20 minutes after that

so sempena ngan ini

Aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kepada semua yg kenal aku n if ade rezeki, someday kita akan jumpe lagi, if i remember u that is, :)

for the time being, Bye2

No comments:

Post a Comment