Sunday, September 26, 2010

Tangan Pemusnah dan Tangan Penyayang

Tangan Pemusnah

Who call me this? : My Ma, My Sister, My Dad, and Zuhair

its all start, by my Ma, Ma amat risau kalu aku star masuk dapurnye, die akan bersuara "Tangan pemusnah dah masuk dapur, 1 swing of hand mesti ade bende yg pecah" and sebenarnye takde pe pun yg aku musnahkan kat dapur umah aku except for....

1. Acuan ice yg petak2 tuh, jenis yg paling nipis punye
2. Pinggan yg berusia lebih dr 25 tahun
3. Kuali, bengkok je,
4. Mesin basuh(located kat dapo)
5. kepala2 paip

actually aku tak wat pape pun, cume aku terover grip barg2 tu, err.. aku masih lagi tak mengaku salah smpi hari ni


Tangan Penyayang
Who call me this? : Amira Rizal, Eryna Natasha,

in case for Mira, she said that i use to do all sort of cruel and bad things, but when it comes to the time, my touch will be the gentlest of all,.. hmm.. i dont know myself,

for Eryna, die plak ckp to lose my tense face and movement, to be more relaxed sbb die ckp yg die dah penah rse kelembutan yg ade pade aku, awww!! kelakar like hell!!

both of them tell me that animals ,old guys and babies can sense the gentlenest of people, maybe, because so far im having no problems with those whatsoever


aku jugak ade gearan2 yg lain, mcm Anak Harapan, Tgn Pekebun , Pelesit Jalanraya dan mcm2 lagi, errr.. aku no komen...

No comments:

Post a Comment