Sunday, December 5, 2010

It’s a Matter of Korg Tak sharp or aku terlalu Bagus Untuk KorgIt’s a Matter of Korg Tak sharp or aku terlalu Bagus Untuk Korg

Antara perkara2 yang aku suke ttg org ialah mcmane masing2 try untuk kawal perasaan dorg sebab, perasaan ni sgt conquering, time aku pk untuk buang die, time tu la die akan kuat

Tapi, ade jugak time2 yg mmg org kate aku ni born to be a pokerface, aku mmg tak expresskan feeling aku secara terus terang and kalu tak perlu mmg aku takkan ckp pape, sebab its useless

In a matter of perspective, aku mmg seorg yg sentimental tp tu la nak ckp, jgn sangka air yg tenang takde boya tembaga, kawalan diri bg aku sgt penting and ini selalunye decide for org akan hormat korg or not,

Lately aku mmg ade rse tenang sket tp kawan2 ramai yg tye , call aku if2 aku ade prob,dan jenis aku gak, aku tak simpan rahsia dr org2 yg aku hargai, if aku tak ckp pape means aku ok n takde pape,

Agak bosan jugak bila dok sorg2 tp skang kurang sket sebab aku ade bela anak kucing yg bernama Tilala, Tilala ni nakal and manja sket, tu yg buat aku ske men ngan die, walaupun die ske cakar2 kaki aku, tp takpe, tu pengorbanan aku sebagai tuan die,

Beberapa bulan lepas aku ade berjanji ngan sum1 yg kalu die cuti aku akan temankan die dan bw die keluar jln2, tp dah sebulan lebih die cuti, aku cume sempat jumpe die sekali je, what a loser i am, keje qs ni yg buat aku bz dan ketiadaan kenderaan juga wat pergerakan aku terbatas

Entirely, masalah aku akan sume setel once aku dpt balik kete aku Ara, tg tersadai kat workshop tggu test dr Puspakom, tp da sebulan and no progress at all, so aku decided tuk gi antar puspakom sendiri je,

Malam biasanye time aku keluar tp skang da jd waktu aku masak, wat susu untuk Tilala, men PS2, tgk HBO, bosan gila idup aku skang

Yang jd persoalannye skang, dulu aku seorg yg byk planning, tp skang otak aku kosong gila, and aku rse daya fikir aku stuck kat area2 bongok jugak la


Girlfrens? Lol, Ma ngan Abah aku soh aku cri satu untuk jinakkan perangai aku yg agak pelik sket, bukan pelik mane pun, aku cume takkan bercakap waktu pagi selagi lum kul 8, dan aku tgk Tv dgn expression yg sgt serious, and aku drive agak2 laju , and aku gak tak ske org kacau aku men game, and aku ske bercucuk tanam dan masak

For you all information, aku tak penah rse aku anak yg baik, kwn yg baik, org yg baik la senang cite, aku ni malas nak PK, and aku jugak tak ske kacau org, so jgn la kacau aku k?


Phone aku sentiasa on, kredit gak tak penah habis, so bila nak contatct tu betul2 la, sebab kalu korg antar msg “haii” then bila aku reply, korg tak reply balik, aku leh jd marah,

Lastly, aku mmg agak ske mengarut, kenal aku setahun je belum cukup untuk kenal aku, sebab mmg ade kwn2 aku yg aku da kenal 10 tahun pun tak kenal lg aku spe, biasala, aku kan pokerface mcm korg ckp

Zero to hero take patience, kawan2, korg kenal aku dr aku zero, kita sume zero , hari ini, kita sume ade komitmen masing2, grew up well, and aku grateful setiap saat yg aku kenal korg, :)

No comments:

Post a Comment