Monday, May 3, 2010

24 jun 2006 - 2 Mei 2010

sepanjang lebih kurang 4 tahun ni aku tak penah diserang demam,, tapi semalam (ahad 2hb) kerana 2 titik air hujan yg menimpa kepala aku waktu aku diatas Elegan Abah aku mengubah segalanye, sampai time maghrib je aku terus mengalami sakit2 sendi, (aku kalu demam mmg camni kot) kul 8 aku dengan bingkasnye memacu basikat adik aku membuat 30 pusingan didalam neighboorhood aku, aku dah tergelak2 mcm org bodoh,

Woi Demam, selama ni ko tak leh tembus defense aku, ko dah wat aku panas, (suhu tak ingat)
hanye kerana aku dah mule bekerja, aku dah takde mase nak kawal makan minum aku sampaikan Applepie aku kate aku Gemok!

sepanjang malam aku bergelut dgn serangan2 demam yg menjadi2 tuh, kepala aku berdenyut2 dan aku tak dapt rse kesedapan makan malam yg mak aku siapkan, tapi aku makan kenyang je mcm biase.. hehe

sebelum waktu tido aku trus menyambung misi aku sebagai Heero YUY mengemudi Gundam Wing Zero menghapuskan anasir2 yg ingin memusnahkan dunia, dlm 2 jam tu aku trus tido,, guess what? aku mengigau dgn teruk sekali smpi terbawak2 game yg aku maen tuh,, tapi igauan tu tak lame pasal aku tetiba je sgt lapa, aku bgun tido, bkak Asian Food Channel,, masak supper dan makan la,, and aku tetido kul 6 pagi,,

Kul 7 aku heret Crocs baru aku n ready nak gi keje,, Ma aku mcm taknak bg je aku gi keje pasal die kate badan aku sgt panas,
aku ckp pd die, Ma, Demam sket je , Along kan Hyper Strong, lam perjalanan nak gi keje aku ok je,, sampai je kat ofis aku rse extremely sick yg mane aku bertindak menelan 4 bijik panadol soluble dan fake out bwh meja. N sebabkan ade org yg suroh aku gi klinik, aku pun gi je la kan, doktor pompuan tu Psycho,, selak2 baju aku, sentuh2 aku,, aku tak ske!! *tp die lawa ouh, belum kawen*

Naik je ofis aku port elok2 bwah meja, sbb bos takde (sory Uncle KP, i Was really sick) aku tido sejam je lebih kurang,, n bila kak Nani si kerani kejut aku aku terus dapat balik 80% dari diri aku,

MOral of the story

1.Demam, makanla ubat o Gi klinik
2.Jgn Byk Sgt men Game
3.Jage makan minum tuk hidup yg sihat
4.Bersenam 20minit, 3 kali seminggu
5.bila demam jgn tulis blog, korang rse aku merapukan? ske ati la,, aku nye blog :-P

No comments:

Post a Comment