Monday, May 17, 2010

I've lost several Nakama, but i'll Keep Fighting!

May 2010. Tahun ni baru je nak sampai separuh jalan tapi aku dah hurt bad, bak macam cerita Troy yg mane Achilles dah dipanah kat kaki, tp tgk cite tu gak walaupun die dah cedera die still give a good fight! yeah!

Tahun ni gak agak ramai yg pergi meninggalkan kita semua, aku tak ramai kawan, bila lost 1 i really feel it, tambah lak ngan masalah yg sedia ade ditimbun2 aku macam dah takleh nak cope dgn sume ni, aku jadi pemarah, sebab aku rase the world has turn on me, selama seminggu ni dah 4 hari straight aku tido2 ayam je, im so damn sleepy right now,

tapi mmg, yg pergi biarkan pergi, kita yang hidup kene teruskan perjuangan, no matter what, we must keep on living, Insya-Allah maybe kami akan jumpe lagi nanti,

Al Fatihah,

My beloved Grandpa Kamaruddin bin Maarof ,
Mohd Hafiz Nasir , En. Zakaria Pilus ,Amir izzwan(black) , Mohd Syukri Limin

No comments:

Post a Comment