Wednesday, May 26, 2010

Azam untuk Berubah!

Im Awesome!

aku stumble dgn ayat ni time aku tgh tgk wrestling kat kedai PakTam n aku fikir, asal lak nak merendahkan diri sendiri, bia org merendahkan kita janji kita jgn merendahkan diri kita sendiri so aku challenge diri aku, aku listkan perkara2 negatif yg ade dlm diri aku dan aku akan buangkannye! selalunye kita dengar, manusia susah nak berubah, susah nak lupe. tapi aku akan buktikan! ahad 23 mei aku tekad buang baran aku jauh! on the spot! no more marah2! dan aku boleh buat, dan aku dah buat! yeah! Im Awesome!

Seterusnye ade bebrapa bende lagi yg tak gune dlm diri aku yg aku nak buang iaitu, envy, jelousy, hatred, prankster thinking, looking down on people, dan bayk lagi, and aku akan buang sume ni dlm tahun ni jugak sebab aku nak jadi lebih baik!! tiap2 pagi aku bgn aku akan cakap kat diri aku, im strong! im something! never go back to my old self that is bad! dan so far seminggu ni mmg berjaya ubah smpi client pon notice yg aku mcm bright n ceria kat tempat keje, ye aku berpuas hati,

its really senang nak berubah if u have a strong heart, kita sume bukan tak boleh berubah tapi kite taknak berubah! berubah jadi lebih baik juga satu Jihad!


No comments:

Post a Comment