Monday, May 24, 2010

Me and Mistakes?

aku selalu silap, bila silap aku jadi Marah, bile aku marah aku jadi bodoh
cakap pasal marah, hari ahad, 23Mei, aku dah buat keputusan tuk Buang Baran aku jauh2, tinggalkan die disuatu tempat, haha, dan selama 2 hari ni aku rase refresh giler, best je, geli je rase coz aku dah berubah untuk jadi lebih baik, bila aku tergelincir dan jatuh, aku akan tengok tempat yang aku jatuh, tapi mulai sekarang aku akan tgk kenapa aku tergelincir dan kat mane silapnye.

Kerja,
aku buat silap, biasalah, kerja dan umur muda adalah tuk wat silap, tapi bezanya ngan staff lain aku tak penah kene marah n guess what, sampai boleh mengentoi boss ngan client lagi, aku selalu pergi Templer PArk dekat ofis Panzana , selalu pegi amik drawing , amik certificate dan aku tak penah puas hati ngan kerja tangan staff Panzana ni so aku ckp ngan salah seorang staff die, "bang, abang punye cert berterabur la bang, bolehtak kasi kemas skit so keje kite senang dah cepat nanti" sekali tiba2 die sentap "alah ko, despatch, Tau ape??" ngan gaye mcm best die tuh, aku? despatch? rico?
pastu aku sound die sambil peluk bahu die, "bro, sy QS, bende ni sume nanti sy yg bce" muke die tetibe berubah, die tgk aku atas bawah, mungkin sebab aku gi kerja ngan tshirt and jeans yang buat die PK aku adalah despatch, last2 die kate "sepatutnye ko antar budak amik bende2 ni sume, tak payah la susah2 amik sendiri, berapa umo kau?" lol, aku mmg tak ske mende2 mcm ni, so aku blah dr ofis tuh dgn perasaan sgt memandang rendah org2 kat situ.


Minggu ni aku agak happy kot sket, aku tak tau nape, kalu sampai bawak Ara da smpi leh nyanyi2 tu agak teruk gak la perangai aku skang, hahahak,

To be better u have to think better, to think better use ur head not ur heart 'atas meja 3C tahun 2003, posisi tepi tingkap no 3 dr depan'

No comments:

Post a Comment