Friday, May 28, 2010

Selamat Kembali The Real Rico Ridzhuan Rozaidy!

aku sgt happy sekarang, ye, tak maen2 punye, pade yg kenal aku dgn imej muke ketat dan kejam tu korg dah takyah risau pasal aku dah tak macam tu lagi,

Seminggu dua kebelakangan ni aku berturut2 dapat jumpe member2 lame dari sekolah rendah dan menengah yg mane aku pernah meninggalkan dorg pasal pindah umah ke etc... tapi aku jumpe diorang balik! yeah! dorg tak berubah and guess what? aku jumpe Diri aku, aku jumpe diri aku yg lama, dorg simpan rupenye, dan aku sgt berpuas hati ngan hidup aku skrg, aku jugak bersyukur yg kitorg dpt bertemu semula dan korg still boleh terima aku walaupun kepala aku dah besa bak kate K, hahahak, cume ape yg berubah sekarang adalah kitorg bertambah akrab dan boleh klua malam la, hahak (Form 1 - 2 perintah berkurung kul 6 ptg) hahak,

Sekarang ni aku tgh PK, ape yg patut aku buat lepas ni, tujuan aku hidup, ye, aku dah jumpe, bile kita jumpe korg boleh nampak ianya kat mate aku, mengikut perkiraan, sape yg tak nampak tu pendek umornye*kata nujum pak belalang*, ye, pandang mate aku, dan korg tau, yg aku dah kembali, yeah! steady aku *tepuk bahu sendiri*

No comments:

Post a Comment