Wednesday, June 23, 2010

12th June To 24th June

bg aku, 12 hari ni lah yg paling menarik dalam hidup aku, sebab mse ni aku ditimpa mcam2 bende yg agak2 dr salah aku sendiri jugak, hahaha, tapi know what? aku survived! hari ini 24 jun aku dah stable balik, lol, biasa la, pokok mne yg tak ditiup angin kan? aku pun sentiasa ada masalah, bg spe yg tak kenal aku mmg la tgk aku mcm takde masalah je, bak kate diorg Cool, tp korg sume tak kenal aku lg sebenarnye dan aku tak berniat pun nak bg korg kenal aku, pandai2 la, dalam mse aku susah ni la aku nampak dunia ni yg sebenarnye, yg time aku senang ianye dikaburi ngan kesenangan aku tu, tp takpe , aku dah dpt pengajaran yg sepatutnye, dan aku akan lebih berhati2 lain kali, mulai ari ni aku akan carry on living mcm aku hidup bulan 4 dulu, cos time tu aku rse sume yg aku buat sgt smooth dan bermakna, segala yg lain aku dah taknak peduli lagi, aku nak kuar dr grid ni, ianya dipenuhi dgn sampah dan kotoran , dah la aku ni jenis yg malas nak bersih2kan pe yg dah kotor ni, aku lgi rela elakkan dr terkena kotoran supaya aku takyah susah2 nak basuh nanti

Skang, aku nak balik kepada seseorg yg dah lame aku tgglkan, sian die sorg2,

Taengoo im coming!!!



사랑해요 김태연!!!

No comments:

Post a Comment