Wednesday, June 16, 2010

Happy time What do gari wari!!

Bo Duke : Its my Time Now, Its supposed to be My time!

Phrase tu mmg best, aku selalu bgtau diri aku mcmnie, dan ianya wat aku happy, arini lepak lunch dgn Zam And Bashir mmg best, bese la skali sekala jumpe member mmg byk cite yg kluar, Bashir mengingatkan betapa nakalnye aku waktu sekolah mnengah dulu, bila diPK kan blik, aku sgt sgt sgt nakal time tu, selalu prank n ejek org, haha, bese la budak2 kan?,

Tapi difikirkan mse tu, mmg aku tak penah fikir perasaan org laen, baik kwn2, mahupun cikgu2, sume aku bahan, sume aku serang, sesiapa yg sekelas ngan aku mmg padah la kene ngan mulut jahat aku ni, dan time tu aku je bhn org, bile org try nak bhn aku balik aku burst! sgt Bodoh kan?
budak pompuan? aku sgt anti ngan dorg, bg aku (time tu la) kewujudan dorg tu cume membazirkan ruang dan oksigen je.sampai mcm tu skali kan? tp dorg ta kacau aku dorg selamat la, pasal aku pun malas amik port dgn drg pon, dan dorg sgt takut diejek oleh aku (saidatul Akmar tell me this last week) haha, sedangkan time tu aku nak gak berkawan dgn drg kan,

Tp lepas pindah sekolah dlm 2 kali aku mula jadi anti-manusia lak, aku rse pemikiran dorg tu sgt ringkas dan cetek, ye, dgn erti kate laen aku rse aku bagus, hahak, aku tak campo ngan golongan2 kebanyakan ni, aku bercampo ngan org2 yg ade status, contohnye ketua2 pengawas, top scorer skolah, top sportsman dan yg top2 la, sbb aku nak compete ngan dorg dan aku nak bgtau dorg atas muka yg "KO LUM CUKUP BAGUS" psst.. time tu aku mcm la bgus sgt

skang, aku msih ade lagi perangai2 negatif aku yg aku terbawak2 dr dulu lagi ni, tp atas nasihat famili n kwn2 rapat aku try berubah, coz it not totally my fault, environment yg buat aku mcm ni, aku kene adapt kalo tak aku yg jd mangsa, hahaha,

Berubah jd Lebih Baik, Lebih Bagus, n live ur life so that u wont regret it later,, haha

No comments:

Post a Comment