Monday, June 14, 2010

Screwed up Big Time!

siot tol, claim bulan ni yg aku buat dah salah! pasal 1 number je aku kene wat balik semula sume claim!! Shit!! ape yg buat aku careless mcm ni? ape yg buat aku terlepas pandang nombor bodoh tu? kalau org len yg wat salah siyes kene maki ngan KP, tp aku tak kene, aku nampak yg die mcm marah tp die tak maki aku, die trus kua gi site, aku rse bersalah, sgt2 bersalah, aku nyaris2 wat company ni rugi RM 2ooK, so called Mr 'perfect' Ben of CSC, aku merosakkan reputasi aku sendiri, aku memalukan diri aku sendiri, terlalu yakin yg buat aku careless, berlagak yg buat coordination aku goyang!

begitu la limit manusia, terlalu gembira akan cuai, tak serius, aku kecewa ngan diri aku, hmm, betul, aku dah kua dr sistem yg aku sendiri buat, takpe, aku akan buat sistem baru, dan aku akan cuba lagi, THX to Uncle Francis sal bgtau aku yg Claim tu sume dah salah n luckily QS baru maincon yg perasan hebat tu tak perasan yg aku dah wat silap,

Sorry Uncle KP sal buat Uncle marah, i know u have high expectation of me, u trusted me and i ensure u this will never happen again, Ill try, n now i have to go somewhere n punished myself by kicking things!

aku tau kenapa aku jd camnie, aku tau, n aku akan selesaikan bende ni,

No comments:

Post a Comment