Tuesday, June 1, 2010

Tik Tok Tik Tok! Clock is Ticking

pagi ni aku bangun badan sakit gilerrr, pasal semalam aku tido atas mozek je sal aku tertinggal Toto kat umah Rawang. pagi ni badan aku stiff gile sampai aku jadi marah, eh, takleh marah sal aku dah janji takkan marah lagi,, hehehe, pagi tadi aku nak kua je aku tgk ade org parking Block kete aku, ye lah, apartmen, korg faham je la, parking sumbat, sebenarnye aku bangun mmg dah lambat pasal aku kene ade kat ofis kul 9.00 sal ade meeting ngan client, tapi, pasal kereta aku kene block aku pun tggu la bulan jatuh keriba, lam 10 minit aku tggu aku akhirnye dapat melepaskan diri dr tempat tu pasal org yg block aku tu pun nak gi keje so die pun alihkan kete die, die cakap sory kat aku tapi aku tak pedulikan sal aku dah lambat, aku pun drive slow2 mcm biasa 30km sejam je, kengkadang drop 25, biasa la, aku ni tak ske laju2,

sesampai je kat ofis aku trus masuk bilik meeting. jam kul 9.25, masuk je dalam, tolak je pintu, bilik tu masih gelap, sunyi~ aku leh denga bunyi angin bertiup ngan bunyi keyboard yg ditekan oleh akak kerani tuh, aku terkesima sekejap, meeting dah abis ke? aku rse loser gile, bos aku mesti kecewa, aku tutup pintu then aku lekatkan dahi aku kat pintu tu, tu gesture aku kalu kecewa, hahahak, akak tu pun cakap kat aku, 'cepat ko sampai?', dengar je ayat tuh. aku terus menoleh kearah die dgn wajah yg bengis sekali sambil tanye, "diorang dah meeting ke belum?'
dia jawab, 'Mne de, bos kat kedai ujung tu, minum". LOL

Aku bingung, aku pun pegi la kedai makan tuh, aku jumpe bos aku yg dah ala2 mabuk sal byk sgt minum teh tarik tuh. aku duduk la skali ngan die, die ckp kat aku "Ah wan~ah, manyak cepat u sampai?' aku dah blurr, siot tol,

Sampai sekarang kul 10.20, meeting blum jalan.janji kol 9.00, wth???!!!!

No comments:

Post a Comment