Monday, June 21, 2010

Penat, Ngantuk, Downed, Lapar, Sakit, Alone, and Laughter

sejak minggu lepas, sume ni aku rse, haha, aku redha, bese la, time senang leka, time susah, pun leka,tu lah aku, World cup da stat tp aku Down dgn performance sume team, agaknye aku terlalu berharap haha, tp its too early to tell, aku akan bg peluang kat dorg,

Kerja, Buat aku mcm takde life, Bgun Pg, gi keje,balik keje, tido, so aku sgt penat smpi aku careless tuk jge makan minum aku dan diri aku sendiri, dgn alignment br lam company tu yg ade keburukan dan kebaikan bg aku, tp bese la, aku ni lagi byk nampak keburukan so aku down lagi, tp aku still leh tahan lagi la, kate kerja, nak best2 bukak company sendiri la kan? hahaha, by the way, takde lg damage yg aku terime sbb aku mmg sentiasa lam kesakitan, its a matter of from myself or from my own stupidity, so aku lg better off alone tuh tidak merebakkan kesakitan aku tu kat org laen sbb ianya sgt communicable, sgt2 communicable. hahaha, aku jugak sentiasa dlm kelaparan atas tindakan aku sendiri yg agak miss dr sasaran asal, merancang then it went wrong, biase la, agak susah gak lam hidup aku untuk continously wat perkara yg betul,

Alone, aku berhubung dgn fon, dan fon aku dah bisu(bukan silent ok?), not even a text from anyone yg rapat dgn aku, baek adik beradik, kwn2 or even yg mostly tak putus2 ngan aku la, dan dah dekat 2 minggu so i decided that bgus gak mcm ni sebab aku leh susun hidup aku balik, dan time aku dah berdiri, aku akan jumpe balik sume org yg syg aku, hahaha

LAughter, aku sentiasa gelak, aku gelak je, walaupun tgk bola, drive sorg2, bersihkan laman, aku gelak, aku tak tahu kenapa tp aku rse sgt kelakar dgn diri aku sendiri, dan skang tgh taip ni pun aku still sengih2, dlm 2-3 hari ni aku mcm keracunan Nitrous oxide, aku gelak je,

LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE, so, aku gelak la, kan?

No comments:

Post a Comment