Sunday, June 13, 2010

Apakah?? Part 2

Aku sgt tersaiko dgn jiran sebelah kanan aku yg rumah die no 3 dr kanan umah aku, aku aritu menganggur die nak kirakan kerja kat Malaysian Airlines tp keje kat situ sgt2 tak best, pastu aku kerja kat CSC. Pastu Kelmarin die dtg umah aku dan interview aku ttg kehidupan sosial aku, WTH?? it doesnt concern u ouh! die ckp aku hujung minggu je duk umah, langsung ta kuar gi memana, pastu aku ckp la kat die, ' kua pakai duit, dok umah je takde la duit kua", abis je aku ckp tu die trus tye aku 'Long, ko takkan takde GF" APAKAH?? Pastu die kate die ade sepupu yg baye aku nak dikenenkan dgn aku, siap bwk gamba lagi, aku pun mcm bese la, nak bahan, Ma aku ade, Buat2 tak berminat je la tp siyesly aku tak berminat, PAgi tu aku Mandikan Ara die dtg dan kate nak kenalkan kitorg minggu depan, aku dah panas trus aku sound je, "makcik, sy tak berminat nak kenal dgn org2 kebanyakan ni" pastu aku tgk muke die berubah, aku tau dei kecik ati, tacing, tapi atleast Ma aku da bgtau die yg aku ni sgt Arrogant dan aku tak ske org sibuk2 tye sal aku, coz aku mmg tak nampak kebaikan pun if aku go on dgn suggestion die tuh, Abah aku pun buat2 kelaka lak tuk solve air yg dah awkward tu, tp aku trus je buat keje aku, aku bukannye angkuh sgt dgn jiran aku tu, tp bile die wat mcm tu aku rse diri aku sgt loser smpikan tuk cr GF pun perlukan bantuan dr die, N aku dah ade pilihan pon, wat ape semak2 dgn byk2 sgt org, sebab aku membesar dgn environment org2 yg selfish so, bile tetiba pindah sini org sume ramah2 aku tak tau nak layan mcmmane, paling kuat pun aku senyum je, n ape yg ditye itulah yg aku jawab,

jadi, habis je aku Mandikan Ara, aku trus head on to Seremban untuk wat keje sket dan mlm tu aku amik Applepie dan kua lepak ngan Alif n Raeff, lepak dgn diorg mmg wat aku release tension aku sepenuhnye, smpikan aku balik dgn keadaan cedera pasal byk sgt gelak, thx Guys, Thx Applepie

No comments:

Post a Comment