Monday, July 26, 2010

Aku Takde PerasaanKah?

Ni yg selalu aku dengar, dan wat aku gelak

Rico, ko ni takde perasaan la == Rico at least ko pretend to be sympathetic == kat mane u buang hati u? == awk ni kejam la, mne perasaan awk? == ko ni betul2 robotic la

hahaha, actually, aku ade je perasaan , tapi aku jenis yg takkan jadikan perasaan aku tuk ganggu judgement aku, tuk invade morality aku, dan its a waste tuk curahkan perasaan aku tu tuk worthless creature, hahak, sape yg kenal aku lame n yg terima aku seadanya akan tahu yg aku ni quite normal dan aku bukannye a living Squall Leonhart ataupun Terminator,

TApi korg pernah fikirkah? aku tak dilahirkan trus mcm ni, 21 tahun aku hidup yg buat aku jd mcm ni, pasal environment, pasal komuniti, korg takleh expect yg childhood aku seindah korg punye dan ape yg aku lalui sme mcm korg, ive takes several hard hits n i survive from it, so that makes me cautious

so what u see now is who i am, n seriusly, kwn2, jgn jd macam aku, dan aku akan pastikan sedaya upaya aku, supaya korg tak jd macam aku, enuff 1 spoiled bread, kalu ade 2, it makes me less special!! hahahahah

No comments:

Post a Comment