Monday, July 5, 2010

Bro, I Wanna Be U

hahak, aku dihamburkan statement ni oleh seorg kwn aku, aku tak berapa rapat ngan die, tp sebab game spain, aku lepak la ngan die, tetiba die ckp camnie kat aku, Kwn2 kitorg sume pandang aku, aku pon, tergelak la kan padahal dalam ati seram, mne taknye, die tetiba je ckp, BRO, I Wanna Be u , lol, aku pun gentle la tye die, kenape, die pun jawab mcm ni, aku takkan lupe, 'Aku kagum ngan ko bro, ko org ramai senang ngan ko, awek byk ske ko, kwn2 ko setia ngan ko, ko independent, pastu ko sume bende leh wat, ko Cool, sebab tu aku nak jadi ko, " aku dengar die ckp tu je aku balas, ' aku tak perfect k? aku manusia biasa, org ramai senang ngan aku sbb aku senang ngan dorg, awek byk ske tu aku taknak komen, kwn2 setia sebab aku pilih org yg aku berkawan, dorg sume SOMEBODY bukan ANYBODY dan dorg yg byk tolong aku sebenarnye, so ko takyah jadi aku, bende2 yang kita tak tahu, kita boleh belajar, rendahkan diri , mintak org ajar, dan ko buat keputusan ko nak jadi org yg macammane, in a matter of second ko leh berubah, jd lagi baik, in a matter of second ko leh trus jadi ko yg baru, dan pengalaman ko akan byk ajar ko," abis je aku ckp, meja aku sume diam, dorg pandang aku, awek2 sume mata dah berkaca dah, aku pun tepuk dahi aku, PK, pe la pulak salah aku wat kali ni, tetiba member aku sorg tuh tepuk bahu aku n cakap kat aku, 'tak sangka ngan otak beruk ko tu ko boleh PK nak keluarkan ayat yg mendalam gila maksud die," pastu bang! sume tergelak sambil tgk aku, then , David VIlla score n takde sorg pun kat meja aku tgk TV time tu, nasib bek ade hilite, kalu tade, mmg dorg lauk la aku mlm tu, hahahak,

Waktu aku drive balik, aku terPK, aku dulu pun mcm budak tuh, aku tercari2 sape aku sebenarnye, smpi skang aku tak jumpe jawapan, sebab, aku mmg ade byk personality, bergantung pade group2 kawan n individual itu sendiri, dan aku akan counter dgn pe je care korg layan aku, kalu korg pasif, aku akan pasif, tp kalu korg byk hal, sorry to say la, waste my time,

Dan lastly, aku baru 21 tahun, KAlau diizinkan-NYA, umur aku panjang, aku akan trus berubah, trus berubah, sebab pengalaman tuh satu parut fizikal bagi aku, every one of it counts! dan mne2 loser yg takleh nak keep up ngan evolution aku sile beat it out of my life coz ur too slow!

Aku manusia oK, aku berPK, dan aku takkan menyesal dgn pe yg aku dah wat sbb sume tuh mengajar aku cara tuk survive hidup disekeliling korg

No comments:

Post a Comment