Monday, July 26, 2010

Doa Selamat Graduation My CUZ Ash


JM Bariani House Shah Alam

hari Jumaat my Cousin Ashraf Razin roger me to come here sebab katanye "Baba aku nak belanja makan" so aku pun balik Klang pada pagi sabtu n to be ready nak jumpe Family Ash yg baru balik dr Saudi Arabia tu, its almost a year since we last met, dalam kul 6 ptg tuh Pakteh dtg dan bgtau yg die akan guide kami tuk sampai ke tempat yg dituju,

Dalam kul 8.30 malam, kami sampai kat situ dan aku spot Ash, walauuweiii , Hes as big as an Incredible Hulk! hahak, n his family dah book whole tingkat 1 tuk majlis ni, apabila sume family dah sampai, baik belah Mama die( Abah aku n the gang) ataupun belah Baba die(the Klang geng), majlis pun dimulakan, Baba die berucap yg kenduri doa selamat ni adalah untuk be thankful yg Ash dah berjaya mendapat degree dan sedang aku minum air teh tu, Paklong( Baba Ash) selitkan jugak "dan kepada Mohd Ridzhuan yg telah berjaya dalam pengajian Diplomanya" aku terkujat dan tersembur air kat Abah n Paksu aku, kesudahannye mereka berdua Tag Team tuk menyekeh aku, hahak, tak sengaja la,





sudah bce doa selamat sume, kami pun makan tp Abah bengkek je pasal die takleh makan kambing, manakala aku ngan Paksu pun exaggerate yg kambing tu mmg sedap tahap Power Ranggers Merah, Abah aku pun bengang je, bila tengok Atuk Ash(belah Baba die), aku rindukan Arwah Atuk aku(belah Mama Ash) yg dah takde lagi, I miss him bad that im nearly crying, tapi know what? im happy for u bro



To Ash: Congrats for your graduation Little Guy, lets not be too comfortable here, im just right behind u, u better watchout, someday, ill take the lead!! u watch out!!



This is our Family, kitorg belah Mama Ash

No comments:

Post a Comment