Wednesday, July 28, 2010

Career And Myself

Tempat yg aku luangkan 16 jam setiap hari

selama setengah tahun aku kerja kat sini, akhirnye aku dapat gak masuk ke bilik ni, Alhamdulillah, hahak, sekarang, sebagai Full Fledge Quantity Surveyor aku dapat bilik ofis sendiri dan agak membanggakan gak sebab even KP pun ckp yg takpenah ade org 3 bulan je complete Learning phase, so Rezeki Allah, mne kita tahu nak dtg kan? usaha dan usaha lama2 akan buahkan hasil jugak, Kuncinye ialah Have faith, istiqamah dan usaha

Bilik aku bersebelahan dgn Francis Xavier(project manager) dan KP(general manager), lepas ni susah la sket aku nak FAcebooking, hahaha

Aku? siyesly, barely got enough sleep, hurt here and there dan aku sgt malas masak,

Makan malam mcm ni dah kira mewah dah ni

Aku rebus sikit maggi n kerang, toskan air die, tambah garam sket n pepper dan aku stir fry sikit sayur, lol, sgt malas kan? tp ni rezeki, syukur, nyum2

No comments:

Post a Comment