Wednesday, July 28, 2010

Lost And Gain!

hahaha, lately post2 aku byk yg tak puas hatinye kind je kan? ok lets focus on great things pulak,
ive thrown away an Applepie sebab dah sejuk n anyway i hate Apples tapi, i gained these


A Bunny
dia ni la yg selalu bg nasihat kat aku, dan die jugak dah kenal aku lame actually cume baru je nak rapat dan die ni ske wat muka anih dan sgt menhiburkan, never fail to make me laugh n really appreaciate the company Bunny


The Specky Monster
Tahap kepercayaan die ni kat aku menakutkan aku, aku sendiri tak percaya pada diri aku mcm yg die percaya (?), anyway, aku mmg ske bertekak ngan die sebab die selalu mengaku yg die comel tapi siyesly, harsh mcmana pun aku tak amik hati langsung dgn die, n aku akan buat pe je yg dia nak, kalu termampu la, kalu tak mampu, nak wat cemana


A Cuppycake and a Muffin
Cuppycake ni sgt comel actually, kecik molek je, ckp pon slow je, ke-innocent-an die tuh yg buat aku senang ngan dia, n die through, die jujur, so lagi la aku appreciate sebab aku senang org yg jujur ngan aku
as for Muffin, lets hangout first ok?hahaha

A Little Frog
ni lagi, die panggil aku katak, aku pun pggil die katak, sme jugak, kecik n cute je tp die ni ridiculously obedient, listening to everything aku ckp dan dia la yg ajar aku pakai smiley2 such as :DD dan :) sebab dulu aku tak bother langsung nak pakai smiley2 ni sume sbb aku tak pandai
most of all bila aku pggil die, Dyla Dyla, die akan sahut ye ye.. Sgt comel!!!

A Little Fish
keep following aku walaupun aku dah selalu marah die n penah jugak kene kata2 keras(bukan kesat oke?) tapi die ni mmg born to be blur, die mcm masuk tinge kiri kua tinge kanan je, dan tak abis2 happy je, tah bila masa die sedih pun aku tak tahu.tgk pic die, Calon, Calon mende? menantu, pade yg berminat subscribe skang,


To All Of U!
i treasure all of u, n loves u all , hahahak, u make me happy once ill make it even somehow, Friends Forever

**im single, none of these is my Lover, anyway i dont need lover now**

No comments:

Post a Comment