Friday, July 23, 2010

Ape Yang Aku Buat yg Org Lain Tak Buat(probably)

this post is either weird or Scary, try to bear it, hehehe

FAMILY
Abah - aku bertukar pendapat dgn Abah aku cukup hanya menggunakan mata dan kami masing2 cari point tuk membahan satu same lain, kami main wrestling
Ma - Ma aku pendiam, aku pun tak ske bercakap , penat, we survived a week tanpa sepatah kata pun
Ain - Aku boleh buat suara dia hilang hanya dgn memandang die, biasalah , aku kan abg
Azim - aku suke bawak die jalan2 tapi balik tanpa beli ape2, APAKAH jenis abg aku ni?

AKU
- Aku boleh tido tanpa makan dan minum selama 4-5 hari straight, last time rekod aku survive seminggu
-aku takkan bukak tingkap bilik aku dan aku akan tutup dgn either langsir or lain2
-aku suke memberontak tapi aku buat gak bende tuh
-aku hanya akan basuh kereta jika aku ternampak paip yg tak bertutup je dkt garaj
-aku boleh awake smpi 4-5 hari dgn heavy aktivities, tp in exchange, aku kene tido agak lama
-aku akan buat org tak ske aku so they will leave me alone, paling berjaya, masa aku kat Teknik
-aku akan marah sesapa saje yg desak aku even bos aku or org2 tua
-aku tak perlukan alasan untuk aku kata TAKNAK, everybody ken ade alasan, not me,
-paling kuat aku down psal cinta pun 3 hari, hari ke4 aku dah fikir yg they was insect already
-Aku buat sume bende yg aku nak buat, jgn suruh aku buat sebab aku ske memberontak
-aku boleh buat 100 perkara yg buat org happy tapi aku tahu 1001 cara tuk sakitkan org tuh
-Aku tak ske sejuk, aku leh survive pakai Jeans jacket kul 1 tghhari jln kaki tepi highway tapi aku takleh survive 10 minit pun dlm aircond level 20
- aku boleh lepak sekali ngan org yg paling aku benci dan setiap saat aku akan cri jalan tuk kene kan die


hahak, its either aku ni jahat, or pelik or whatsoever, tp ni la aku,, hahak
Genuinely Rico Ridzhuan Rozaidy

No comments:

Post a Comment