Tuesday, July 27, 2010

I Used To, But Not Anymore

Bende yg same tapi dah tak berkesan lagi,

Dulu, no one can trace me, mane aku pegi, ngan sape aku kua, takde sape dapat trace sebab aku mmg gerak sorg2 dan i like my times alone, aku leh balik kul bape je aku nak, jalan berapa laju, no one will know, mcm bayang je,
Skang, everyone tahu aku katne, aku buat ape, ngan sape, everyone seems to know, kenapa? aku sendiri tak paham, my personal activities yg biasanya rahsia dan aku wat alone pun org tahu, dan aku paling tak ske pangkal ayat AKU DENGAR CITE, really annoys me, dan mereka biasanya akan ckp, kenapa tak ajak, lol, i dont have to say more...

its easy to turn, easy, really easy, bila aku berbaik2 ngan org, siyesly , i can be ur Angel, dan aku mmg akan baik ngan korg tanpa harapkan pape, dan aku akan layan je korg mcm korg layan aku, byk mne input yg korg bg, byk tu la output dr aku
Tapi, kalau korg buat hal ngan aku, jgn terkejut la bila perasaan syg, setia, baik aku kat korg tuh just vanish je tetiba, seriously speaking, i dont bother la ngan org yg stupid, stupid pd aku ni bukannye bodoh tak belajar tapi taknak PK, dan mmg senang je aku turn , sebab dalam beberapa second je, sepenting mane pon ko kat aku, in a split second ko leh jadi mcm debu je lam memori hidup aku, sebab aku takkan sesekali backdown, aku bg korg 1 shot! 1 shot je, blew it n ur done, tak perlu nak merangkak balik dan ckp kat aku yg People make mistake, ill laugh straight at ur face,


I use to be, but not anymore, coz people change, n i dont grief on my problem, i confront it!

No comments:

Post a Comment