Monday, June 13, 2011

Exhaustion

2-3 hari ni mmg aku sgt penat, aku keje stat dr kul 7 pagi and aku stop pukul 11 malam, sebab aku kene setel 6 kotak A4 punye data n nak key in Dlm Go-pro, walalupun aku da wat format excel yg mane da buat seminggu punye keje jd satu hari je, but still,

Repeatition movement tu yg buat aku cepat mengantuk, and badan aku penat, aku rase mmg ade 4 kampit beras kat kelopak mata aku and aku rse bhu aku keras semacam,

skang aku da diwarning oleh CEO untuk tak wat keje weekend, even die akan amik thumbdrive aku untuk wat keje,

semalam aku stay up smpi kul 3 just untuk key in data, man, this was so thrill, Aku tak sangka yg Allah Grant aku fikiran dan badan yang agak kuat, Alhamdulillah

air-cond that i hated so much, yeah, it blows right behind my neck,

No comments:

Post a Comment