Friday, June 10, 2011

Merempat itu best

skang aku tido kat ofis je, masuk hari ni dah 9 hari, and aku takde kereta lagi, aku hanya perlu jalan kaki untuk pegi makan je, CEO aku ckp yg die nak aku tido dlm bilik die pasal kat dlm tu ade tilam so aku pun setuju la,

setiap malam aku hanya akan pergi bersembang denagan Abg Tajul, die pun homeless, die wat keje kutip kotak n tin kosong je, tp die happy je walaupun tido dlm kotak, malam tai aku belanja die KFC die makan sambil menangis, happy sgt, da die nangis aku pun nangis jugak

Tajul dulu business man tp business die diseleweng oleh kwn baiknye sampai die muflis, die anak yatim piatu dan isteri die lari meninggalkan die tapi die tak penah lekang dr menyebut Kalimah2 Allah dan aku dapat rasa keredhaan dr dalam hati die

nak dibandingkan nasib die ngan nasib aku, aku da lebih dari bertuah , macammane dengan korang?

No comments:

Post a Comment