Friday, January 27, 2012

250th POST! Berkat Bersabar akhirnya tiba ONA v2!

aku dpt tahu yg loan aku lulus pada 26 January tp aku taknak seronok sgt sebab aku nak rahsiakan perkara ni dari orang yang aku sgt sayang,


so petang 3hb Feb aku pergi ke Glennmarie untuk mengamik sygku, :D

Dan Akhirnya dia dtg didepan ku, :( aku rse nak menangis








its Only a Proton Persona 1.6 IAFM Campro M-Line with Lotus Handling, and 110 bhp!top speed boleh pegi 240km/h

kenapa lah aku pilih kete ni?

1. Elegant dan gaya mutu keunggulan, Gaya executive
2. kelajuan dan handling yang baik punya
3. sebab loan aku mampu push sehingga dpt kete ni
4. dan aku pilih yg da siap ade skirting and spoiler untuk jiwa muda aku,

Dari Showroom aku terus bawak die pegi berjumpa yang pertama Aku, Nadnod dan hantar die balik Meru,

Kemudian aku test speed die kat highway dan kesudahannya aku berjaya bergerak dari meru ke puchong dlm 20 minit sahaja berbanding 45 minit.

apa kemanisan yang aku dapat rasa ialah titik peluh aku sendiri dan segala keletihan aku terubat bila aku tgk Ona ni, dan aku pemecah tradisi 7 keturunan keluarga aku dgn membeli 1st car yang baru bukan secondhand dan buat pinjaman atas nama sendiri!

Terima Kasih Ya Allah atas rezeki ini, :D

No comments:

Post a Comment