Thursday, January 12, 2012

Haih, I Also Lost it

Ya Allah , Ampunkan aku, selagi aku tak lepaskan selagi tu aku tak tenang,

tadi bru je Nadnod syg aku nasihatkan pasal mengawal kemarahan, ye aku pulak diuji


Dari first aku tgk ko, cre ko keje mmg ko sgt pentingkan diri sendiri, kaki mengadu pengampu, and tolong sedar, mentang2 abang ko boss besar jgn naik kepala sgt

Ko tu manager, tapi dari sudut hati aku mmg attitude ko tu tahap executive je, kene keje lebih sket da bising, kene marah ngan bos nak touching2, kita keje ni kita berenam orang je , ko tolong la paham sket, semua org kene backup satu sme lain

aku mengaku yang aku terlupa nak buat Quotation tu dan aku mengaku kesalahan aku tapi kene ke ko mengadu kat Fahmi yang tu sebenarnya keje aku, wei, Manager mmg keje die lebih dari orang lain, manja

Ko tu sales, aku Training Management, ko jgn ikut sedap anak tekak ko je gebang kat client sampaikan modul yang takde pun ko jual, yg merangkak nanti Abg Ijad, Kamal, Fahmi ngan aku yang nak kene deliver janji2 palsu ko tu.

Da tu buat iteniary tak consult TMD, and sampai2 kat sne aku pulak yang kene buat backup game untuk ko, jangan ko nampak yang indah2 je, ko buat sales, ko nampak duit, tapi ko lupe, kita ni jual produk, yang masa nak deliver produk tu nanti aku ko tau tak? bangangg..

dari awal smpi harini ko ikut je kepala ko, tapi takpe, aku nak tgk je mainan ko ni mcm mane, aku buat je keje aku, buang masa je bertekak ngan pompuan tak gune cam ko ni, manager tapi mentality Kuli

pastu nak mengadu kat bos yang kononnye ko je buat keje tapi aku lepak, tapi bile nak dpt gaji, dapat elaun ko yang paling terjelir2, hello, job description aku takde tulis PHONE CALLING jadi aku tak payah buat, n dlm letter offer ko yang tarikh bulan 8 tu takde pulak tulis BUAT PROPOSAL, jadi tolong sedar sket.

Aku ni cukup bersabar je, tapi takpe, jenis2 ko ni mmg banyak lam dunia ni, mulut je bombang2 tapi the end of day nanti ko zero. jadi from this day onward malas da aku nak layan ko ni, bodohsombong

lepas marah aku, maafkan aku Ya Allah

Now get back to work

1 comment:

  1. sabar ye... g mne2 pn akn jmpe org yg ade perangai mcm tu.

    ReplyDelete