Monday, January 16, 2012

Matlamat 2012

Tahun Ni aku akan pastikan aku dapat sebuah kereta, sebab aku tahu kesusahannye bile takde kenderaan ni, tapi bekat kesabaran dan usaha keras, aku rse peluang aku cerah, jadi kalau rezeki mungkin aku akan dapat,




Harga Pasaran : RM 59499

berdebar hati aku tgksebab aku tahu kemampuan kete ni dgn Enjin IAFM die, kalau mcm da takleh blah, aku still leh mintak acap dapatkan V-Tec or Mivec tgkla yg mne muat,

inilah matlamat jangka pendek aku, sebab apa pun yang terjadi, aku still akan dapatkan sebuah kereta walaupun Kancil

Harga pasaran : 8000 kebawah

dgn Harga 8000 kebawah dah boleh dapat dah kete ni, and aku takde masalah pun nak gune kete ni sebab aku pun badan ketot je, :D

Tapi Jiwa racer aku lak Melonjak2 nakkan Kete Civic ni, berbekalkan enjin V-Tec mmg aku rse aku tak reti nak bawak pelan nanti so aku batalkan je niat aku nak beli honda ni

Harga pasaran: 29700 2nd hand

tapi bile Kereta ape yg terlintas kat depan aku semuanye pasal Practicality , so mmg yang 2 pintu da di-eliminate-kan mcm Satria Neo dan most of the Coupe :D

Aku berdoa agar tahun ni ada rzeki untuk aku, Amin :D

No comments:

Post a Comment